Just me...

" She got both feet on the ground......... She got her head in the clouds..." ;)

marți, 16 august 2011

Început de... 30...





Iată-mă-s...
Azi noapte, la 12.00, am bubuit dopul unei sticle “spumoase”… Şi… am plâns… am plâns (tre’ să recunosc) de teama lui 30… Zău aşa!!! Am băut licoarea rozalie… pâna la ultima picătură… timp în care, i-am ţinut soţului un discurs despre “durerea mea”… dar nu mai ştiu ce am debitat… Reţin că am încheiat speach-ul:… “gata nu mai ai soţie de 20 şi… acu’ ai “fimeie” de treij’ de ani…” … după care m-am lăţit (mă rog, mai mult îngustat…) pe pat şi… soooomn…
M-am trezit acu’ juma’ de oră… cu o durere teribilă de cap... E clar… nu mai ţin la beutură… (mama lor de 30…)
Lacrimile încă atârnă în colţul ochilor… (telenovelele m-aşteaptă… căci… se pare că acu’ am resurse )
M-am prezentat în faţa calendarului… Mda… e 16, azi… nu prea mai am scăpare... au început să ruleze…
Aud în spatele meu: “La mulţi ani, “fimeia” mea!” La mulţi ani, Wawa mea! Eşti tânălă şi la TLEIZECE ani!...
Închid ochii şi şoptesc: “Mulţumesc!”… Hai că începem să ne acomodăm… Oare?!

2 comentarii:

  1. La multi ani si aici! Esti grozava, pe bune! Auzi la ea, fimeie :)) Te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Xandrutza draga!!! Si tu esti minunata!!! Te rog sa ma crezi!!! Ma bucur nespus ca te-am cunoscut, chiar daca doar virtual... Daaaaaaaaaar... nu se stie niciodata ce ne rezerva viitorul ;)... Asa ca astept cu nerabdare sa ne vedem!!! Puuuup fetele dragi!!!
    Semnat: fimeia!!! :)))

    RăspundețiȘtergere